БИОЛОГИЯ ПӘНІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ ПӘНДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮШІН ТҰПНЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ӘЗІРЛЕУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_4_155Кілт сөздер:
педагогикалық зерттеу, биологиялық білім беру, өзіндік тапсырмалар, білімді бақылау, өсімдіктерді анықтауАңдатпа
Бұл эссе бүгінгі күннің білім беру мәселелерінің бірін қарастырады: биология ғылымдары кабинеттерінде студенттерге мета-пәндік құзыреттіліктерді алуды қажет ететін ресурстарды пайдалану. Табиғи объекттерін оқу мазмұнына енгізу биология лекциялары үшін жағымды орта құруға көмектесе отырып, сонымен бірге студенттерге ғылыми дүниетанымдар туралы қажетті түсінік алуға көмектеседі. Авторлар экологияны, өсімдіктер физиологиясын және эволюциясын білуді талап ететін кешенді өсімдіктер әрекеттерінің сериясын ойлап тапты. Тапсырмалардың негізгі мақсаты – құрылым мен функция арасындағы байланысты нақты мысалдар арқылы көрсету, өсімдіктердің берілген экожүйеге бейімделуін, оқушылардың сыни ойлауын және орындалатын гипотезаларды құрастыру және дәлелдеу қабілетін көрсету. Кейбір жобалар оқушылардың таксономиялық тиістілігін, морфологиялық белгілерін және бейімделулерін анықтау үшін жергілікті табиғи объектілермен тәжірибе жүзінде тәжірибе алмасуға мүмкіндік беру үшін әзірленді. Өсімдіктер әртүрлі тапсырмаларды орындайды, ал кейбір бөліктерін алмастыруға болады. Кейбір міндеттер вегетативті мүшелер қызметінің эволюциясымен және олардың әртүрлілігімен байланысты. Авторлар бұл тәсіл биологиялық білім берудегі өнімділікті, осы пән бойынша білім беруді және мета-пән өнімділігін құруды қамтамасыз етеді деп мәлімдейді.