БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫНЫҢ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ ҮЛГЕРІМІНЕ ӘСЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2024_4_263Кілт сөздер:
робототехника, білім беру роботтары, білім берудегі робототехника, есептеу ойлауы, инновациялық құралдар, заманауи білім беру технологиялары, IT-технологияларАңдатпа
Білім беру роботтары оқушылардың білім беру бағдарламаларын игеруіне, оқуға деген ынтасына оң әсер етеді деген бірқатар гипотезалар бар. Алайда, мұндай тұжырымдар эмпирикалық дәлелдерге негізделуі керек, сондықтан осы мета-аналитикалық зерттеудің негізгі мақсаты келесі зерттеу сұрағына жауап беру болды: робототехникамен байланысты емес жағдайлармен салыстырғанда тестілеуден кейін бастауыш сынып оқушыларының танымдылық нәтижелеріне білім беру робототехникалық араласуларының әсерінің жиынтық орташа мәні қандай? Авторлар тиісті ғылыми мақалаларды іздестірді және іріктеді, олардың нәтижелері бойынша 2018 жылдан 2022 жылға дейін жарияланған 8 жұмыс соңғы мета-талдауға енгізілді. Топтардың өлшемдерін, эксперименттен кейінгі көрсеткіштердің орташа мәндерін және стандартты ауытқуларды ескере отырып, әрбір зерттеу үшін Hedge's g түріндегі стандартталған орташа айырмашылық есептелді. Бұл стандарт оқыту мен білім беру робототехникасы үшін эффект өлшемдерін салыстыруға мүмкіндік берді. Басылымдардың біржақтылығы да талданды. Шұңқыр тәрізді диаграмма, Эггер тесті (p = 0,104), сондай-ақ жүгіру және Мазумдар тесті (p = 0,805) мета-талдауға енгізілген басылымдардың біржақтылығының жоқтығын көрсетеді. Мета-анализ нәтижелеріне сәйкес, роботтарды қолданатын орташа өлшенген оқыту әсерін дәстүрлі оқытумен салыстырғанда орташа деп түсіндіруге болады (Hedge ' s g = 0,64, 95% ci [0,44; 0,84]). Біз алған нәтижелер мұғалімдер мен мектеп әкімшілері сияқты мүдделі тұлғаларға роботқа негізделген қызметтің тиімділігінің дәлелді дәлелдерін беру арқылы практикалық әсер етеді, бұл кейіннен оларға ресурстарды берілген оқыту әдісіне инвестициялау немесе инвестицияламау туралы негізделген шешімдер қабылдауға көмектеседі.