МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДЫҢ ОҚЫТУДАҒЫ ӘСЕРІ МЕН ТИІМДІЛІГІ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_4_251Кілт сөздер:
дыбыстар, айтылым, мобильді бағдарлама, ағылшын тілі, дамыту, бағалауАңдатпа
Мақалада шет тілін оқытуда мобильді қосымшаларды қолданудың келешегі талқыланады. Зерттеу тақырыбының өзектілігі қазіргі цифрлық білім беру парадигмасында тіл үйренушілердің дайындық дағдыларын дамыту үдерісінің мазмұны мен техникалық қамтамасыз етілуіне түзетулер енгізу қажеттілігінде. Зерттеу әдістемесі цифрландыру және шет тілін оқытуда мобильді қосымшаларды пайдалану саласындағы зерттеушілердің заманауи жұмыстарын талдаудан тұрады. Мақалада ағылшын тілі сабақтарында айтылымды үйретуде кейбір мобильді қосымшаларды қолдану мысалдары келтірілген. Шетел тілін оқытуда мобильді технологияларды қолданудың әзірленген алгоритмі тәжірибелік сабақтарда ағылшын тілінен тәжірибелік сабақтарда сынақтан өтті және зерттеу нәтижелерін талдау арқылы расталды. Бұл мақалада оң динамика көрсеткен ағылшын тілін үйренушілермен жүргізілген зерттеу нәтижелері туралы қорытындылар берілген. «Emle and pronounce» және «EWA» мобильді қосымшалары ағылшын тілінде айтылу дағдыларын дамыту және бағалауда тиімді болды. Болашақта цифрлық дамыған мемлекетіміздің заманауи мұғалімдері мобильді платформаларды тиімді деп тауып, олардың ағылшын тілінде айтылу дағдыларын дамытуға көмектеседі деп сенеміз.