МҰҒАЛІМНІҢ СЫРТҚЫ КЕЛБЕТІНІҢ ОНЫҢ ЖЕКЕ БРЕНДІН МАҚСАТТЫ АУДИТОРИЯНЫҢ ҚАБЫЛДАУЫНА ӘСЕРІ: АТА-АНАЛАРДЫҢ САУАЛНАМАСЫН ТАЛДАУ

Авторлар

  • Аспанова Гульмира Рамазановна Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті https://orcid.org/0000-0003-3062-4765
  • Боталова Ольга Борисовна Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
  • Хамзина Шолпан Шапиевна Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті https://orcid.org/0000-0003-0913-2002
  • Жандилова Айжан Толегеновна Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2024_2_249

Кілт сөздер:

мұғалімнің сыртқы келбеті, мұғалімнің жеке бренді, жеке брендті қабылдауы, ата-аналар сауалнамасы, мақсатты аудиторияның

Аңдатпа

 Бұл мақала мұғалімнің сыртқы келбетінің оның жеке брендін мақсатты аудиторияның қабылдауына әсерін зерттейді. Авторлар осы мәселе бойынша отандық және шетелдік ғалымдардың ғылыми зерттеулеріне талдау жасады.

Мақаланың мақсаты мұғалімнің әрбір кезеңінде оның жеке брендін мақсатты аудиторияның қабылдауына әсерін зерттеу болып табылады.

Авторлардың пікірінше, мұғалімнің жеке брендін қабылдауына оның сыртқы келбеті әсер етуі мүмкін. Ол кәсіби қызмет стилі мен мұғалімнің тұлғалық қасиеттеріне қатысты бірінші әсер қалдырады және белгілі бір күтулерді қалыптастырады.

Мақала авторлары сырт келбеті бірінші әсерді қалыптастыруда маңызды факторлардың бірі болып табылады, бірақ жеке брендті одан әрі қабылдауда айтарлықтай мәні жоқ деген пікірге келеді.

Ұсынылған болжамды растау үшін Google Forms көмегімен ата-аналарға сауалнама ұйымдастырылды. Экспериментке 1-11 сынып оқушыларының 116 ата-анасы қатысты.

Сауалнама нәтижелері және оларды талдау мұғалімнің сыртқы келбетінің оның жеке брендін мақсатты аудиторияның қабылдауына әсері туралы қорытынды жасауға мүмкіндік берді. Сырт келбеті мұғалімнің жеке брендінің құрылымдық компоненттерінің бірі болып табылатындықтан, құндылықтармен және нанымдармен, бірегейлікпен және күшті жақтармен, коммуникативтілікпен, кәсібилікпен және сараптамалылықпен қатар, оның қабылдаудың барлық кезеңдерінде айтарлықтай маңыздылығы жоқ екендігі объективті.

Автор өмірбаяндары

  • Аспанова Гульмира Рамазановна , Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

    PhD,  "Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі" білім беру бағдарламасының қауымдастырылған профессоры

  • Боталова Ольга Борисовна , Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

    педагогика ғылымдарының кандидаты,  "Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі" білім беру бағдарламасының қауымдастырылған профессоры

  • Хамзина Шолпан Шапиевна , Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

    педагогика ғылымдарының кандидаты,  "Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі" білім беру бағдарламасының профессоры

  • Жандилова Айжан Толегеновна , Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

    педагогика ғылымдарының магистрі,  "Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі" білім беру бағдарламасының оқытушысы

Қосымша файлдар

Жарияланды

2024-06-29

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар