ФИЗИКА ПӘНІ БОЙЫНША ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ ЖЕТІЛДІРУ:КЛАССИКАЛЫҚ МЕХАНИКАНЫ ТЕРЕҢДЕТІП ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҮЙЕСІ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_4_259Кілт сөздер:
әдістемелік жүйе, механикалық құбылыстар, құбылысқа негіздеп оқыту, белсенділік тәсілі, кәсіби дайындықАңдатпа
Зерттелетін мәселе классикалық механиканың жүйелік қасиеттерін терең зерттеу, осы теорияда гипотетикалық-дедуктивті әдіснаманы қолдану және осы аспектілерді оқу жоспарлары мен бағдарламаларына жеткіліксіз енгізу қажеттілігі тұрғысынан өзектілікке ие болады. Мақаланың мақсаты-педагогикалық университеттің жалпы физикасы курсында классикалық механиканы оқытудың әдістемелік жүйесін негіздеу және әзірлеу. Бұл мәселені зерттеудің жетекші әдісі-диалектикалық әдіс, атап айтқанда жүйе мен әдістің бірлігі принципі, сонымен қатар жүйелік-құрылымдық тәсіл, теория мен практиканың байланысы және оқытудағы белсенділік тәсілі. Мақалада педагогикалық университеттің жалпы физикасы курсында классикалық механиканы оқытудың әдістемелік жүйесі ғылыми негізделген, болашақ физика мұғалімді пән бойынша кәсіби құбылысқа негіздеп оқыту негізінде анықтайды. Жалпы физика курсында классикалық механиканы оқыту нәтижелеріне қойылатын талаптар құбылыстарға негізделген ғылыми таным мен оқыту әдістерімен бірлікте жүйелік білімді қалыптастыру мақсаттарына сәйкес анықталады және негізделген. Әдістемелік жүйе педагогтарды білім беру саласындағы кәсіби қызметтің жаңа жағдайларына бейімдеуге бағытталған және білім беру сапасының мониторингін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге бағытталған.