ВИРТУАЛДЫ ЗЕРТХАНА БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2024_1_149Кілт сөздер:
танымдық қызмет, виртуалды зертхана, танымдық мотивация, академиялық жетістікАңдатпа
Бұл мақалада мақалада виртуалды зертханаларды қолдану арқылы биология сабағында оқушылардың танымдық іс-әрекетін дамытудың өзекті тақырыбы ашылады. Қазіргі оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің мәні мен ерекшеліктерін зерттеуге арналған ғылыми жарияланымдар мен зерттеулерге теориялық талдау нәтижелері ұсынылған. Зерттеудің мақсаты виртуалды зертхананың биология пәні бойынша оқушылардың оқу-танымдық қызметіне әсер ету дәрежесін анықтау болды. Виртуалды зертханалық жұмыстардың тиімділігінің критерийі жетінші сынып оқушыларының оқу жетістіктерінің өзгеруі және танымдық мотивацияның дамуы болды (олардың динамикасында). Алынған нәтижелердің дұрыстығын математикалық талдау деректері келтіріледі (р > 0,01 шегіндегі қателік). Білім сапасы мен үлгерімнің өзара байланысы бойынша сенімді айырмашылықтар. виртуалды зертханалық жұмыстардың мотивациясы мен қолданылуы "білім сапасы" параметріне және "танымдық мотивтер" параметріне, өзін-өзі дамыту мотивтеріне қатысты алынды. Талдау нәтижесінде бірінші топта (бақылау тобы) және екінші топта (эксперименттік топ) осы шкалалар бойынша орташа жоғары көрсеткіш анықталды (р> 0,01). Бұл виртуалды зертханалық жұмыстарды қолдану оқушылардың білім деңгейі мен оқу әрекеттеріне көбірек әсер ететінін көрсетеді. Зерттеу нәтижелері негізінде виртуалды зертханалық жұмыстарды оқушылардың танымдық іс-әрекетін дамыту факторларының бірі ретінде қолдану қажеттілігі негізделеді.