«КҮМІС ИНСТИТУТЫ» ЖОБАСЫ ИНКЛЮЗИВТІК ТОПТАРЫНДАҒЫ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ҚҰЗЫРЕТТЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2024_3_272Кілт сөздер:
инклюзивті білім беру, инновациялық тәсілдер, когнитивтік психология, оқу процесі, шет тілі, құзыреттіліктерАңдатпа
Бүгінгі таңда елімізде білім беру саласында, әсіресе инклюзивті білім беру саласында оң өзгерістер болып, адамдар арасында шет тілдерін үйренуге деген сұраныс артып келеді. Кейбір адамдарға күнделікті өмірде қарым-қатынас жасау үшін шет тілі қажет болса, басқаларға мамандығы бойынша немесе жақын салада жұмыс істеу үшін қажет. Демек, шет тілін үйренудің нәтижесі шын мәнінде меңгерілген білім мен құзыреттілік, тұлғаны дамыту, дербестік пен шығармашылық, сонымен қатар шет тілін одан әрі жоғары деңгейде оқуды жалғастыра білу болуы керек. Бұл мақала Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелеріне арналған. Мақалада авторлардың зейнеткерлік жастағы студенттерді ағылшын тілінде білім мен сөйлеу дағдыларын меңгеруге тарту үшін еліміздің жоғары оқу орындарының бірінің базасында «Ұзақ өмір сүру» бағдарламасын жүзеге асыру жобасына қатысуы сипатталған. Мақала авторлары мұғалімнің осы санаттағы студенттермен жұмыс істеуге қажетті құзыреттерін анықтауды мақсат етті. Жоба барысында осы жобаға қатысушылар арасында сұхбат және сауалнама жүргізіліп, олардың нәтижелері сипатталды. Жүргізілген талдау мұғалімнің үлкенірек оқушыларға шет тілдерін оқытуға, инклюзивті білім беруді дамытудың әдістемелік және әдістемелік негіздерін дайындауға қажетті негізгі құзыреттерін анықтауға көмектеседі.