ҚАЛАЛЫҚ ОРТАНЫҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН МҮМКІНДІКТЕРІН ОҚЫТУДА ДАЛАЛЫҚ ПРАКТИКАНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ (АҚТӨБЕ ҚАЛАСЫНЫҢ МЫСАЛЫНДА)
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2024_4_318Кілт сөздер:
экскурсиялар, географиялық білім, экологиялық білім, рефлексия, практикалық дағдыАңдатпа
Мақалада Ақтөбе қаласының мысалында қалалық ортаны зерттеу бойынша далалық тәжірибені ұйымдастыру қарастырылады. Зерттеу Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетіндегі "География" білім беру бағдарламасының үшінші курс студенттері қаланың жай-күйін бағалауға және дамуын болжауға бағытталған практикасының негізінде жүргізілді. Практиканың мақсаттары мен міндеттеріне назар аударылады, соның ішінде инфрақұрылымның ерекшеліктерін зерттеу, проблемаларды анықтау және жергілікті тұрғындардың өмір сүру сапасын жақсарту мүмкіндіктерін талдау мәселелері сараланады. Мақалада студенттердің қалаларды дамытудың болжамдарын тұжырымдау дағдыларын дамытуға бағытталған әдістемелік тәсілдер мен білім беру стратегиялары талданады. Қалалық ортаны саралау әдістемесі зерттеудің екі сұранысына бірден жауап берді: қалаішілік статистиканың және қалалық ортаны зерттеуге кешенді көзқарастың болмауы. Қалалық ортадағы далалық зерттеулер күрделі қалалық жүйелерді түсіну мен талдауда шешуші рөл атқарады. Олар деректерді жинауға ғана емес, сонымен қатар қалалық шындықпен тікелей тәжірибе алуға мүмкіндік береді. Ол үшін екі апта ішінде 8 экскурсия ұйымдастырылды. Студенттер мысалдарды бақылап, талдаған кезде аргумент дағдыларын меңгерді, содан кейін бұл дағдыларды іс жүзінде қолданады. Мұндай нәтижелер сценарийлік ойлауды үйрету үшін пайдалы, өйткені мысалдарды бақылау және оларды талдау студенттердің рефлексиялық дағдыларын тереңірек түсінуге және дамытуға ықпал етеді.