ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА КӘСІБИ ОҚЫТУШЫЛЫҚ БІЛІКТІЛІКТІ ДАМЫТУ ҮШІН МАГИСТРАТУРАДАҒЫ САБАҚТАРДА ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ

Авторлар

  • Утегенова Бибігүл Мазанқызы «Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті» КЕАҚ
  • Смаглий Татьяна Ивановна «Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті» КЕАҚ
  • Шалгимбекова Кенжегүл Сапышқызы «Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті» КЕАҚ
  • Утегенова Гульнара Маратқызы "Әдістемелік орталық" КММ

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2024_1_206

Кілт сөздер:

белсенді оқыту, топтық жұмыс, мета-дағдылар, қарым-қатынас құралдары, құрдастарымен оқыту, мотивациялық диалог, педагогтің кәсіби құзыреттіліктері

Аңдатпа

Мақалада ғылыми-педагогикалық бағытта магистранттарды дайындауда топтық жұмысты қолдану ерекшеліктері қарастырылған. Бұл тақырыпты жаңарту үшін мақалада магистратурада оқу кезінде топтық өзара әрекеттестіктің психологиялық-педагогикалық қолдауының әдістемелік аспектілерінің негіздемесі келтірілген. Теориялық тұрғыдан алғанда, жоғары білім беру жүйесіндегі магистратурада қолданылатын негізгі тәсілдер, магистранттарды дайындаудағы оқу үрдісінің ерекшеліктері, технологиялары мен белсенді оқыту әдістері, магистранттардың оқу іс-әрекетінде топтық жұмысты ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық мүмкіндіктері қарастырылды.

Мақалада педагогикалық пәндер арқылы магистранттарды оқытушылық тәжірибеге бағытталған тиімді оқыту мүмкіндіктерін анықтаудың теориялық және практикалық аспектілерін біріктіру мақсатында зерттеу мәселесі бойынша отандық және шетелдік ғылыми зерттеулерге шолу жасалған. Мақалада сабақтар барысында топтық жұмыстың мәні мен артықшылықтарының  психологиялық-педагогикалық мүмкіндігі анықталған. Топтық жұмысты ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық мүмкіндіктерін эксперименттік бақылауға  қатысушыларды  диагностикалау және педагогикалық курстарды оқу кезінде бағдарлама бойынша тапсырмаларды орындау кезінде топтық іс-әрекеттер жасау,  топтық бірлестік, топтық  өзара әрекеттесуді анықтауға арналған педагогикалық байқау және  сауалнама кірді.

Зерттеудің практикалық маңыздылығы магистранттарды болашақта оқытушылық қызметке дайындау үшін кәсіби құзыреттіліктерді меңгеру үшін топтық жұмыстың мүмкіндіктерін негіздеудің заңдылығын растады.Тәжірибелік жұмыстар мен магистранттарды топтық өзара әрекеттестікке тарту негізінде топтық жұмыс алгоритмі бойынша ұсыныстар әзірленді.  Магистранттардың топтық өзара әрекеттесуін арттыру үшін инновациялық әдіс-тәсілдерді, технологияларды қолдану, ынтымақтастық әрекет жасау  техникасы, топ ішінде диалог құру және магистранттардың  инновациялық мінез-құлқын дамыту зерттелген.

Автор өмірбаяндары

  • Утегенова Бибігүл Мазанқызы, «Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті» КЕАҚ

    педагогика ғылымдарының кандидаты, Педагогика, психология және
    арнайы білім беру кафедрасының профессоры

  • Смаглий Татьяна Ивановна, «Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті» КЕАҚ

    педагогика ғылымдарының кандидаты, Педагогика, психология және арнайы білім беру қауымдастырылған профессоры

  • Шалгимбекова Кенжегүл Сапышқызы, «Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті» КЕАҚ

    педагогика ғылымдарының кандидаты, Педагогика, психология және арнайы білім беру кафедрасының аға оқытушысы 

  • Утегенова Гульнара Маратқызы , "Әдістемелік орталық" КММ

    педагогика ғылымдарының магистрі, Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының басшысы орынбасары "Әдістемелік орталық"

Қосымша файлдар

Жарияланды

2024-10-17

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар