СТУДЕНТТІК ОРТАЛЫҚТАНДЫРЫЛҒАН ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОБЛЕМА РЕТІНДЕ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2024_2_191Кілт сөздер:
студентке бағытталған әдіс, оқу процесі, кәсіби құзыреттіліктер, жеке білім беру бағытыАңдатпа
Мақалада болашақ педагогты кәсіптік даярлауда студенттік орталықтандырылған тәсілді пайдалану туралы сөз болады, бұл ретте авторлар студенттің кәсіптік қызмет саласындағы проблемаларды өз бетінше шешу қабілетін дамытатын жеке білім беру бағыты негізінде ұйымдастырылған түпкілікті нәтижеге бағдарланған оқыту процесін ұйымдастыру қажеттігін атап өтеді.
Педагогика әдіснамаларының іргелі еңбектеріндегі проблеманың әзірлену дәрежесіне шолу берілді, ЖОО-дардың Болон процесіне қосылуы және кредиттік оқыту жүйесі бойынша жұмыс жағдайында студенттік орталықтандырылған тәсілді пайдалану сипатталды.
«Студенттік орталықтандырылған оқыту» тәсілінің мазмұны, оның мақсаты, жоспарлау, ұйымдастыру, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау, өзара іс-қимыл, командада жұмыс істеу, көшбасшылық қасиеттерін дамыту, ақпарат пен оның көздерін сыни іріктеу және түсіндіру, оқу және кәсіптік жағдайларды талдау, білімді біріктіру, ұйымдастыру қағидаттары, білім алушылардың даралығын дамыту үшін жағдайлар нақтыланды.
Жоғары оқу орнының жоғары мектептің педагогикалық процесінің инновациялық технологиясы ретінде осы тәсілді әзірлеу және енгізу жөніндегі жұмыс тәжірибесі атап өтілді.
Мақалада ұсынылатын ақпарат жалпы ғылыми сипатқа ие, білім алушыларды даярлауда әдіснамалық негізделген студенттік орталықтандырылған тәсілді ашуға бағытталған, бұл оларға болашақта практикада кәсіби құзыреттерін табысты дамытуға мүмкіндік береді.