ҮШІНШІ БУЫН СТУДЕНТТЕРІМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУДАҒЫ ПАССИОНАРИЗМНІҢ РӨЛІ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2024_2_209Кілт сөздер:
егде жастағы студенттер, өмір бойы оқу, бейресми білім, ынталы тұлға, шет тілдерін оқытуАңдатпа
Мақалада егде жастағы студенттерге шет тілдерін оқыту бойынша теориялық және практикалық білімдер шолу жасалынды. Бұл зерттеу біздің заманымызда әлемде өмір сүру үшін бейімделуді қажет ететін тұрақты жаһандық өзгерістер болып жатқан көрсетеді. Ол үшін өмір бойы өз біліміңізді үнемі толықтырып отыру қажет екенін және сәйкесінше кез келген жаста, оқытудың жеңілдетілген форматта да болсада тіпті өмір бойы білім беруді жалғастыруды өзекті ететінін атап көрсетілді. Мақала авторлары егде жастағы адамдармен жұмыс істеудегі құмарлықтың мәнін ашып, шет тілін оқытудың тиімділігін анықтау арқылы күміс жастағы студенттердің шығармашылық талпыныстарын ынталандыру сияқты мәселені шешуді мақсат етіп қойған. Егде жастағы студенттер әдетте тұйық және ұялшақ болады, бұл олардың өз ойын ашық айтуға жиі кедергі келтіреді, сонымен қатар белгілі бір іс-әрекет түрлерін орындау кезінде тілдік кедергі жасайды. Авторлар шет тілдерінен сабақ беретін ынталы ұстаздар кәрия студенттерін белсенділікке шақырады, сол арқылы өмірдің жаңа мәнін табуға көмектеседі деген қорытындыға келді. Бұл мақала авторлар егде жастағы адамдарға шет тілдерін оқыту курстарында жұмыс істейтін мұғалімдер арасында жүргізілген сауалнамалардың талдауы мен нәтижелерін сипаттайды. Оқу қабілеті әртүрлі ересек студенттермен жұмыс жасауда материалдарды тандауда маңызды рөл анықталды. Күміс жастағы студенттер инклюзивті топтарда мұғалімнің жан-жақты жұмыс істеуінің оң әсері анықталды.