ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІНДЕГІ СЫНИ ЖӘНЕ ДАМЫТУШЫ ТАЛДАУЛАР
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2024_3_207Кілт сөздер:
зерттеу тәсілі, педагогикалық процесс, сыни және дамытушы талдаулар, сыни ойлау, құзыреттерАңдатпа
Мақаланың өзектілігі білім беру процесіне инновациялық әдістерді енгізу қажеттілігімен анықталады. Бұл жұмыста білім беру процесіне сыни және дамытушылық талдауларды енгізудің әдістемелік тәсілдері, сондай-ақ олардың оқушылардың зерттеу дағдыларына әсері қарастыры-лады. Осы әдістерді практикалық қолдану мысалдары, олардың оқушылардың мотивациясына әсері талданады, сонымен қатар оқушылардың оқу процесінде тәуелсіз пен сыни ойлауды қалыптастыру үшін оларды одан әрі пайдалану перспективалары анықталады. Зерттеу сыни талдау мен сыни ойлау ұғымдарын салыстыруға негізделген. Жұмыстың ғылыми маңыздылығы оқытудағы зерттеу тәсілінің рөлін нақтылауда, ал практикалық маңыздылығы білім беру стра-тегияларын жақсарту үшін нәтижелерді қолдану мүмкіндігінде жатыр. Әдістеме қолданыстағы теориялар мен тәсілдерді талдауды, сондай-ақ білім беру тәжірибесінде сыни ойлаудың қолда-нылуын эмпирикалық зерттеуді қамтиды. Зерттеу тәсілінің анықтамаларына талдау жүргізілді, педагогикалық зерттеулерге және сыни ойлаудың маңыздылығын бағалауға ғалымдардың көзқарастары қарастырылды. Негізгі нәтижелер оқушылардың сыни ойлауын дамытуға зерттеу тәсілінің ықпал ететінін растайды, яғни бұл жұмыс педагогикалық практика мен теорияға құнды үлес қосады.