ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР СТУДЕНТТЕРІНІҢ ЭТНОСАРАЛЫҚ, МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ, ДІНАРАЛЫҚ ӨЗАРА ІС-ҚИМЫЛЫН, ИНКЛЮЗИЯҒА ҚАТЫНАСЫН ЗЕРТТЕУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/RWEP2522168Кілт сөздер:
этносаралық өзара іс-қимыл, мәдениетаралық өзара іс-қимыл, әлеуметтік-мәдени даму, өзара іс-қимыл, өзара түсіністік, кәсіптік даярлық, толеранттылық, инклюзивті орта, құндылықтарАңдатпа
Мақалада этносаралық, мәдениетаралық және дінаралық өзара іс-қимылды зерттеу нәтижелері, сондай-ақ Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университетінің Жоғары педагогика мектебінің студенттері арасындағы инклюзияға қатынасы ұсынылған. Зерттеу идеясы қазіргі білім беру кеңістігі жағдайында болашақ мұғалімдердің көпмәдениетті құзыреттілігін қалыптастырудың өзекті тенденцияларын анықтау болып табылады. Зерттеудің өзектілігі әлеуметтік қатынастардың динамикасы туралы репрезентативті мәліметтер алуға мүмкіндік беретін сандық және сапалық зерттеу әдістерін біріктіретін әдістерді таңдауда көрінеді. Нәтижелер студенттердің этномәдени және діни бірегейлігінің ерекшеліктерін, олардың этносаралық өзара іс-қимылға қатысты көзқарастарын және білім беру ортасындағы инклюзивті құндылықтарды қабылдау дәрежесін көрсетеді. Алынған мәліметтер мәдениетаралық коммуникацияны нығайту, болашақ мұғалімдердің инклюзивті құзыреттілігін қалыптастыру және көпұлтты қоғамда білім беру саясатын жетілдіру бағдарламаларын әзірлеу үшін пайдаланылуы мүмкін. Зерттеу инклюзивті және көпмәдениетті ортада кәсіби қызметке дайындыққа әсер ететін педагогикалық мамандықтардың студенттерінде құндылық қасиеттерін қалыптастырудағы қызметтің бір мысалы болып табылады. Алынған нәтижелер этномәдени сезімталдық пен инклюзивті құзыреттілікті дамытуға бағытталған арнайы білім беру модульдері мен тренингтік бағдарламаларды енгізу қажеттілігін көрсетеді.