МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КҮЙЗЕЛІС ЖАҒДАЙЫН БАСҚАРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_3_190Кілт сөздер:
стресс, күйзеліс жағдайы, педагогикалық жағдайлар, түзету шаралары, психологиялық-педагогикалық қолдау, мектеп жасына дейінгі балаларАңдатпа
Мақала балалардың денесінде ауыр бұзылуларды тудыратын стресстік жағдайларға арналған: физикалық және психикалық. Сондықтан оқу іс-әрекетінде, ата-аналармен, ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынаста балалардың стресстік жағдайларын басқару үшін психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасау қажет. Қазіргі өмірде мектеп жасына дейінгі балалар үнемі стресстік жағдайларға тап болады. Олар күнделікті ұсақ-түйек проблемалармен, шиеленісті отбасылық қарым-қатынастармен және т.б. Осыған байланысты бұл зерттеудің мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың стресстік жағдайларын басқарудың педагогикалық шарттарын анықтау болып табылады.
Мектеп жасына дейінгі балалардың стрестің әсерімен күресу үшін педагогикалық жағдайларды жақсартудың маңыздылығына ерекше назар аударылады, бұл осы мәселені шешу әдістерін таңдауда жаңа көзқарастардың қажеттілігін анықтады. 3 жастан 5 жасқа дейінгі балалардың ата-аналарына жүргізілген сауалнаманың нәтижелері талданады, бұл стресстік жағдайлардың балалардың жеке басына деструктивті әсерін атап өтуге мүмкіндік береді. Мектеп жасына дейінгі балалардың стресстік жағдайын басқарудың педагогикалық шарттары ретінде қарым-қатынастың әртүрлі формалары ұсынылады.