Квалиметриялық тәсілдеме арқылы студенттердің білім алу сапасын арттыру
Кілт сөздер:
квалиметриялық тәсілдеме, оқыту сапасы, білім беру, бағалау, студенттің оқуыАңдатпа
Бұл мақалада кредиттік жүйемен оқытудағы квалиметриялық жақындасудың нәтижесі қарастырылады. "Сапа" категориясын әлеуметтік жүйенің іргелі, жүйелік анықтамасы ретінде де, сапа менеджментінің құрамдас бөлігі ретінде де, оқыту нәтижесі ретінде де,оқу процесін квалиметриялық қамтамасыз етудің ғылыми және ұйымдастырушылық мәселелерін шешу ретінде жан-жақты түсіну ашылады. Оқыту сапасын бағалау жүйесін құру және одан әрі тиімді жұмыс істеу шарттары, сондай-ақ ЖОО-да оқыту сапасын бағалау проблемаларын әзірлеу кезінде жиі қолданылатын заманауи тәсілдер көрсетілген. Сапаны бағалау теориясы (Квалиметрия), сапа теориясы және сапаны басқару теориясы негізінде білім сапасы философиялық категория және педагогикалық мәселе ретінде қарастырылады. Білім беру сапасын тек нәтиже ретінде ғана емес, сонымен қатар жағдай ретінде де, білім берудің жаңа философиясына – тұлғаға бағытталған, білім алушының эмоционалды және әлеуметтік дамуы, оның құндылық-бағдарлық саласының қалыптасу деңгейі алдыңғы қатарға шығатын процесс ретінде қарастырудың орындылығы ашылады. Талдау негізінде оқуды студенттердің жоспарланған нәтижелерге сәйкестігі, мақсат пен нәтиженің арақатынасы, мақсатқа жету өлшемі ретінде қарастыру туралы қорытынды жасалды.