STEM-БІЛІМ БЕРУДЕ ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ: «ЖАҢА ТАЛАП 2.0»БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ БІТІРУШІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІ

Авторлар

  • Кудайбергенова Құралай Байтемірқызы Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті
  • Абдрахманова Хадиша Кенесовна Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2024_4_244

Кілт сөздер:

STEM- білім беру , STEM-орталықтар , физикалық тәжірибелер , жаратылыстану бағыттары , физика

Аңдатпа

Бұл мақала Jana Talap 2.0 бағдарламасына қатысып, STEAM тренерлері болған жаратылыстану пәні мұғалімдерінің тәжірибесіне назар аудара отырып, STEM білім беру жүйесінде физиканы оқытудың тиімді әдістерін қарастырады. Зерттеу осы мұғалімдердің STEM білім беру технологиялары бойынша білімдерін олардың көзқарастарын талдау және STEM тәсілдерін физика сабақтарына интеграциялаудың озық тәжірибелерін анықтау арқылы көрсетеді. STEM білім беру ең инновациялық және ең жылдам дамып келе жатқан салалардың біріне айналды және Chevron қолдайтын Білім керуені сияқты бастамалар Қазақстанда STEM білім беруді ілгерілетуде маңызды рөл атқарады. Бұл бастама «2021–2025 жылдарға арналған STEAM білім беруді дамытудың жол картасы» аясында әдістемелік ұсыныстар әзірлейді, STEAM бейнесабақтарын, онкүндіктерін және конференцияларын ұйымдастырады. Зерттеуде физиканы оқытудың тиімді тәжірибесін анықтау және бағалау үшін әдебиеттерге шолу, мұғалімдер сауалнамасы, сапалы талдау және салыстырмалы әдістерді қоса алғанда, әртүрлі әдістер қолданылды. Әр өңірден келген физика, химия және биология пәндерінен сабақ беретін 20 мұғалімнен кері байланыс жиналып, репрезентативті деректер жиынтығы ұсынылды. Зерттеу нәтижелері физиканы оқытудағы STEM тәжірибелерінің интеграциясын түсінуге ықпал етеді және STEM негізінде оқыту тәжірибесін жақсартуға ұмтылатын оқытушылар мен мекемелер үшін ұсыныстар береді.

Автор өмірбаяндары

  • Кудайбергенова Құралай Байтемірқызы, Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті

    PhD докторанты

  • Абдрахманова Хадиша Кенесовна, Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті

    химия ғылымдарының кандидаты, доцент

Қосымша файлдар

Жарияланды

2025-01-10

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар