ЦИФРЛІК ПЕДАГОГИКА ИННОВАЦИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ШЕШІМІНІҢ ФОРМАСЫ РЕТІНДЕ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2024_4_214Кілт сөздер:
цифрлық трансформация, жоғары білім, дидактика, трансформациялық процестер, IT-білім беру, ақпарат, тұлғалық, құзыреттілікАңдатпа
Ұсынылған мақала сандық педагогикаға арналған инновациялық білім беру шешімдерін ашады. Қазақстан Республикасында «Цифрлық Қазақстан» жүйесі 2018 жылдан бері жұмыс істеп келеді, оның бес негізгі бағыты бар: «Экономикалық секторларды цифрландыру», «Цифрлық жағдайға көшу», «Цифрлық Жібек жолы» бастамасын жүзеге асыру», «Адам капиталының дамуы», «Инновациялық экожүйені қалыптастыру». Мақаланы жазудағы негізгі мақсат: «Цифрлық педагогика: инновациялық шешімдердің жолдары» тақырыбы бойынша педагогикалық зерттеу нәтижелерін көрсету. Зерттеу жұмысында келесі міндеттер қойылды: цифрлық педагогиканың негізгі ұғымдары мен теориялық аспектілерін анықтау, оқу процесіне цифрлық технологияларды енгізудің заманауи тәсілдерін зерттеу, оларды қолдану мен байланысты артықшылықтар мен қиындықтарды сипаттау, цифрлық технологияларды қолданудың мысалдарын талдау. Білім беруде цифрлық технологияларды табысты қолдану және инновациялық білім беру құралы ретінде цифрлық педагогиканың даму перспективаларын анықтау. Зерттеуге арналған негізгі материалдар ғылыми-теориялық ақпараттар, университеттің есептік құжаттамасы, әлеуметтік-педагогикалық диагностика аясында респонденттердің жауаптары мен алынған бланкілер болды. Зерттеу әдістері: зерттеу мәселесі бойынша психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік-экономикалық және техникалық әдебиеттерді талдау; салыстырмалы-салыстырмалы және жүйелік-құрылымдық талдау; социологиялық сауалнама және сауалнама. Нәтижелерге жоғары білім беру жүйесінде болып жатқан сипатталған трансформациялық процестер, цифрлық трансформацияны ескере отырып, қазіргі білім беру үдерісі дидактикасының терминологиялық аппараты, Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің педагогикалық факультетінің студенттерімен оқытушылары арасында жүргізілген социологиялық сауалнама нәтижелері жатады.