ЦИФРЛІК ПЕДАГОГИКА ИННОВАЦИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ШЕШІМІНІҢ ФОРМАСЫ РЕТІНДЕ

Авторлар

  • Исламгалиева Виктория Жанабаевна Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті, Қазақстан Республикасы
  • Жуминова Айжанна Булекбаевна «Тұран» университеті
  • Смағұлова Фарида Бисенғалиқызы Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2024_4_214

Кілт сөздер:

цифрлық трансформация, жоғары білім, дидактика, трансформациялық процестер, IT-білім беру, ақпарат, тұлғалық, құзыреттілік

Аңдатпа

Ұсынылған мақала сандық педагогикаға арналған инновациялық білім беру шешімдерін ашады. Қазақстан Республикасында «Цифрлық Қазақстан» жүйесі 2018 жылдан бері жұмыс істеп келеді, оның бес негізгі бағыты бар: «Экономикалық секторларды цифрландыру», «Цифрлық жағдайға көшу», «Цифрлық Жібек жолы» бастамасын жүзеге асыру», «Адам капиталының дамуы», «Инновациялық экожүйені қалыптастыру». Мақаланы жазудағы негізгі мақсат: «Цифрлық педагогика: инновациялық шешімдердің жолдары» тақырыбы бойынша педагогикалық зерттеу нәтижелерін көрсету. Зерттеу жұмысында келесі міндеттер қойылды: цифрлық педагогиканың негізгі ұғымдары мен теориялық аспектілерін анықтау, оқу процесіне цифрлық технологияларды енгізудің заманауи тәсілдерін зерттеу, оларды қолдану мен байланысты артықшылықтар мен қиындықтарды сипаттау, цифрлық технологияларды қолданудың мысалдарын талдау. Білім беруде цифрлық технологияларды табысты қолдану және инновациялық білім беру құралы ретінде цифрлық педагогиканың даму перспективаларын анықтау. Зерттеуге арналған негізгі материалдар ғылыми-теориялық ақпараттар, университеттің есептік құжаттамасы, әлеуметтік-педагогикалық диагностика аясында респонденттердің жауаптары мен алынған бланкілер болды. Зерттеу әдістері: зерттеу мәселесі бойынша психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік-экономикалық және техникалық әдебиеттерді талдау; салыстырмалы-салыстырмалы және жүйелік-құрылымдық талдау; социологиялық сауалнама және сауалнама. Нәтижелерге жоғары білім беру жүйесінде болып жатқан сипатталған трансформациялық процестер, цифрлық трансформацияны ескере отырып, қазіргі білім беру үдерісі дидактикасының терминологиялық аппараты, Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің педагогикалық факультетінің студенттерімен оқытушылары арасында жүргізілген социологиялық сауалнама нәтижелері жатады.

Автор өмірбаяндары

  • Исламгалиева Виктория Жанабаевна, Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті, Қазақстан Республикасы

    педагогика ғылымдарының кандидаты, Орыс филологиясы және мәдениетаралық коммуникация кафедрасының доценті

  • Жуминова Айжанна Булекбаевна, «Тұран» университеті

    филология ғылымдарының кандидаты, Журналистика және аударма ісі кафедрасының қауымдастырылған профессоры

  • Смағұлова Фарида Бисенғалиқызы, Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

    педагогика ғылымдарының магистрі, Орыс филологиясы және мәдениетаралық коммуникация кафедрасының оқытушысы

Қосымша файлдар

Жарияланды

2025-01-10

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар