БІЛІМ АЛУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕДИАРЕСУРСТАРДЫҢ ЕРЕСЕКТЕРДІҢ КОГНИТИВТІ СФЕРАСЫНА ӘСЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_4_110Кілт сөздер:
медиаресурстар, танымдық қабілет, ересектердің когнитивті саласы, психологиялық қолдау, білім беру саласыАңдатпа
Мақалада медиаресурстар арқылы ересектердің когнитивті саласының дамуына әсер ету механизмдерін зерттеу үшін көп өлшемді деректерді талдаудың жаңа әдістемесін қолданылған. Бұл әдістеме ересектердің танымдық қабілетін дәлірек өлшеуге және медиаресурстарды пайдаланумен байланысты әсерлерді бағалауға мүмкіндік береді.
Зерттеу медиаресурстарды пайдалану арқылы ересектердің когнитивті саласының дамуына әсер ететін жаңа факторларды анықтайды. Атап айтқанда, зерттеу ересектердің танымдық қабілетін жақсарту үшін медиаресурстардың қандай түрлерінің әлеуеті жоғары екенін, сондай-ақ оларды пайдаланудың қай мөлшері ең тиімді екенін көрсете алады.
Медиа білім беру саласын дамытуда: зерттеу нәтижелері медиа білім беру бағдарламаларын әзірлеуде пайдалы болуы мүмкін, олар медиаресурстар санының өсуіне байланысты барған сайын өзекті және қажет болып келеді. Зерттеу ересектердің когнитивті саласын оқыту және дамыту үшін медиаресурстарды тиімдірек пайдалануға мүмкіндік беретін жаңа оқыту әдістеметерін жасауға көмектесуі мүмкін.
Зерттеу нәтижелерін медиаресурстарды пайдалануға негізделген ересектерге өзін-өзі тәрбиелеудің және өзіндік білім алудың жаңа әдістемелерін әзірлеу үшін пайдалануға болады. Бұл білім беру шығындарын азайтуға және ересектерге арналған білім беру ресурстарының қолжетімділігін арттыруға, сондай-ақ білім асын жақсартуға және оқу процесінің тиімділігін арттыруға көмектеседі.